۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

یک روز خوب

اول: بعضی وقتها انتظار میکشی ...انتظار اینکه یکی حالتو بفهمه و بهت بگه: من هستم ... هرچی تو دلت میگذره به من بگو تا سبک بشی ... و غافلی از تموم آنهایی که دور و برت هستن و فقط منتظر اشاره ای تا بشن سنگ صبورت و گوش شنوات ...

دیروز بعد از مدت ها به دوستی تلفن کردم ... نمی دونم چقدردلم پر بود که شروع کردم به گفتن ..از آسمون و زمین .. بی ربط و با ربط و اون با صبوری گوش داد ... گاهی با یه همدردی کوتاه بهم می فهموند که درکم میکنه و گاه بدون اینکه بخواد نصیحت کنه فقط از تجربه های خودش میگفت... وفتی قطع کردم حال دیگه ای داشتم ..سبک بودم ... انگار بغض این چند هفته ترکیده بود ...

دوم: بعضی روزها از اینکه تبدیل شدم به یه مامان تمام وقت دلم میگیره ... از سر و کله زدن با پسرک خسته میشم... از اینکه همه اش به فکر ناهار و شام باشم ... به فکر شست و شو و جارو و اتو کشی ... دلم میخواد مثل گذشته های نه چندان دور یه کاری داشته باشم و مفید باشم ... بتونم تو اجتماع و به روز باشم و خلاصه اینکه احساس کنم مفیدم ...

دیروز دوستی با من تماس گرفت و از من خواست که مسئولیت یه گوشه خیلی کوچولو از سایتی رو که میگردونه به عهده بگیرم ... پیشنهادش برای منی که این روزها به شدت احساس بیهودگی داشتم خیلی شیرین و دلچسب بود ... امیدوارم بتونم جوابگوی محبتش باشم ...

امروز به یمن این دوست های خوب برایم روز دیگه ای شد ..یکی از خوبترین روزهای خدا ...

برخلاف خیلی ها معتقدن دوست مثل ش.راب میمونه و کهنه اش خوبه ولی من میگم که دوست کهنه و نو نداره ..دوست وقتی خوبه که یکدل و یه رنگ باشه ...

دور و برتون پر دوست و دوستی هاتون پایدار...

۵ نظر:

درنا - مامان آیسا گفت...

فیروزه عزیزم
از صمیم قلب آرزو کردم که اون دوست ، من بوده باشم .
به من هم احساس خوبی دست داد و خوشحالم که بهتری . شایان نازنینم رو ببوس
دوستت دارم

نیمفادورا گفت...

خوش به حال دوستت! و خوش به حال خودت...
سعی می کنم تموم اونایی که منتظر اشاره ای هستن تا سنگ صبورم بشن پیدا کنم. مرسی از این جمله ات مخصوصاً توی این روزایی که به شدت احساس تنهایی می کنم.

samira گفت...

واقعا گل گفتی فیروزه دوست قدیم و جدید نداره فقط خوب که یکرنگ باشه خدا یا این یکی رو سند کننننن

samira گفت...

هورااااااااااااااااااااااااا

مامان الينا گفت...

هورا من ميتونم تو اين قسمت تايپ كنم باورم نمشه!!!!!!!!!!مثل اينكه بالاخره ميشه كامنت گذاشت
فيروزه عزيزم كار جديد مبارك خانم هنرمند .
دوستي هاتم هميشه جاودانه

Free counter and web stats